+ -

Pages

Saturday, April 26, 2008

lesson 4

Tedah nangga nya gurin sorang - sorang
Kesian tengok dier baring sorang - sorang.

Iboh anok nya. Tedah kali jak nya.
Jangan marah kat dier. Kesian kat dier.

Mancal sekali jak mbiak ya.
Nakal betul la budak tu.

Iboh dikaco nya ya, nya benong molah keja nya ya.
Jangan dikacau dier tu, dier tengah buat keje dier.
5 Bahasa Sarawak: lesson 4 Tedah nangga nya gurin sorang - sorang Kesian tengok dier baring sorang - sorang . Iboh anok nya. Tedah kali jak nya. Jangan marah kat dier...

1 comment:

Ibu Sila said...

Saya Ibu Sila ucapkan banyak terimah kasih banyak kepada KI WARA atas bantuan dana ghaib ya saya sudah bayar hutang2 saya semuanya awalnya saya ngak percaya tapi saya berpikir lagi ahirnya saya mau di bantu dana ghaib sebesar 200jt dan alhamdulillah itu terbukti dan baru kali ini saya temukan dukun pesugihan yang bisa dipercaya anda butuh bantuan sama AKI WARA silahkan hubungi 085242894584. ATAU KLIK BLOK PESUGIHAN KI WARA DISINI

< >