+ -

Pages

Sunday, May 31, 2009

Lesson 15: Day & Time

Days / Hari / Ari

Sunday / Ahad / Ahad/Ari minggu

Monday / Isnin / Isnin

Tuesday / Selasa / Selasa

Wednesday / Rabu / Rabu

Thursday / Khamis / Khamis

Friday / Jumaat / Jumaat

Saturday / Sabtu / Sabtu

Time / Masa / Masa

Minutes / Minit / Menet

Hour / Jam / Jam

Days / Hari / Ari

Week(s) / Minggu / Minggu

Year(s) / Tahun / Tahun

Tomorrow / Esok / Isok

Today / Hari ini / Ari tuk

What time is it? / Pukul berapa? / Pukul berapa?

One o'clock / Pukul satu / Pukol satu

Half past / Setengah / Setengah

Half past one / Satu setengah / Satu setengah

Quarter past / Suku / Suku

Quarter past one / Satu suku / Satu suku
5 Bahasa Sarawak: Lesson 15: Day & Time Days / Hari / Ari Sunday / Ahad / Ahad/Ari minggu Monday / Isnin / Isnin Tuesday / Selasa / Selasa Wednesday / Rabu / Rabu Thursday / K...

9 comments:

{Lila} said...

thanks!! sgt membantu. hehe ;P

Yaya Abu Bakar said...

how to say berpura2? lets say the ayat is like this : pretend to be happy..

SeaDemon said...

Sambung lagi please

mann said...

lila: alhamdulillah

mann said...

yaya: purak purak rindok .. huhu ..

mann said...

seademon: let me know what else you want to know .. will assist you to translate to bahasa serawak ..

Fasya A. said...

kalau semalam ?

mann said...

Fasya: semlm - marek

Ibu Sila said...

Saya Ibu Sila ucapkan banyak terimah kasih banyak kepada KI WARA atas bantuan dana ghaib ya saya sudah bayar hutang2 saya semuanya awalnya saya ngak percaya tapi saya berpikir lagi ahirnya saya mau di bantu dana ghaib sebesar 200jt dan alhamdulillah itu terbukti dan baru kali ini saya temukan dukun pesugihan yang bisa dipercaya anda butuh bantuan sama AKI WARA silahkan hubungi 085242894584. ATAU KLIK BLOK PESUGIHAN KI WARA DISINI

< >